لالایی کن دلم دراین دنیا تورا ازوفای دیگران سهمی نیست
لالایی کن دلم دراین دنیا تورا ازوفای دیگران سهمی نیست

هر وقت دلت گرفت برو قرآن رو باز کن و با خدا حرف بزن ) و وببین چه زیبا خداجوابتومیده

درد دل با خدا

گفتم : خدایا خسته ام دیگه امیدی ندارم ، از بیکاری و از دست آدما ، از دست شیطان و گناهام

خدا گفت : لَا تَقنَطوا مِن رَحمهِ الله -  از رحمتم نا امید نشو ( زمر / 53 )

گفتم : هیشکی نمی دونه تو دلم چی میگذره ؟

خدا گفت : إنَّ الله یَحُولُ بَینَ المَرء وَ قَلبه- من حائل هستم بین انسان و قلبش ( ق/16 )

گفتم : همه فراموشم کردن تو هم منو فراموش کردی ؟؟

خدا گفت : فاذکرونی أذکرکم یاد کنید تا یاد کنم شمارو ( بقره / 152 )

گفتم : گفتی بهم صبرکن آخه تا کی باید صبر کنم ؟؟

خدا گفت : و ما یُدریک لَعَل الساعه تَکونُ قَریبا - تو چی می دونی شاید موعدش نزدیک باشه ( احزاب / 63 )

گفتم : تو بزرگی و نزدیکیت برای من کوچیک خیلی دوره ! تا اون موقع چیکار کنم ؟

خدا گفت : واتبع ما یوحی إلیک و اصبر حتی یحکم الله کارایی که بهت گفتم انجام بده و صبر کن تا حکم کنم ( یونس / 109 )

گفتم : خدای من ! تو خدایی و صبور ! چرا هر چی ازت میخوام بهم نمیدی ؟

خدا گفت : عسی أن تحبوا شیئا و هو شر لکم شاید چیزی که تو دوست داری ، به صلاحت نباشه ( بقره / 216 )

گفتم : تو نسبت به کیا مهربونی ؟ چون میدونم خیلی مهربونی .

خدا گفت : إن الله بالناس لرئوف رحیم من نسبت به همه مردم  مهربونم ( بقره / 143 )

گفتم : دلم بدجور گرفته و نمیدونم شاد باشم ! به چی شاد باشم توی این دنیای بد ؟

خدا گفت : بفضل الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا - باید به فضل و رحمت من شاد باشی ( یونس / 58 )

گفتم : اصلاً بیخیال میخوام فقط بخودت توکل کنم و شاد باشم .

خدا گفت : إن الله یحب المتوکلین - من ، اونایی رو که توکل میکنن ، دوست دارم ( آل عمران / 159 )

گفتم : بعضی از این آدما فقط تو رو به زبون عبادت می کنن ، نظرت راجع به اونا چیه ؟

خدا گفت : بعضی از مردم ، منو فقط به زبون عبادت می کنن ؛ اگر خیری بهشون برسه ، امن و آرامش پیدا میکنن و اگه بلایی سرشون بیاد تا امتحان شن ، روی گردان میشن ، خودشون تو دنیا و آخرت ضرر میکنن ( حج / 11 )

دیگه چیزی برای گفتن با خدا نداشتم

گفتم : چقدر احساس تنهایی میکنم ! چقدر از من دوری ؟

خدا گفت : فانی قریب یقیناً من نزدیکتم ( بقره / 186 )

گفتم : تو همیشه نزدیکی این منم که دورم ، چطوری تو رو یادکنم ؟

خدا گفت : واذکر ربک فی نفسک تضرعا ... صبح و شب ، منو پیش خودت ، با خوف و تضرع و با صدای آهسته یاد کن ( اعراف / 205 )

سکوت کردم و خدا گفت : ألا تحبون أن یغفر الله لکم - دوست ندارید من ببخشمتون ؟؟ ( هود / 90 )

گفتم : معلومه که دوست دارم منو ببخشی . چکار باید بکنم ؟

خدا گفت : واستغفرو ربکم ثم توبو إلیه - پس از من بخواه ببخشمت و بعد توبه کن ( هود / 90 )

گفتم : با این همه گناه ... آخه چیکار میتونم بکنم ؟ توبه منو قبول میکنی ؟

خدا گفت : ألم یعلموا أن الله هو یقبل التوبه عن عباده - مگه نمیدونید من توبه رو از بنده هام قبول میکنم و یقیناً منم که بسیار توبه پذیر و مهربانم ( توبه / 104 )

گفتم : با این همه گناه ، برای کدوم گناهم توبه کنم ؟ این همه گناه رو کی میبخشه ؟؟

خدا گفت : إن الله یغفر  الذنوب جمیعاً من همه گناه ها رو میبخشم ( زمر / 53 )

گفتم : یعنی بازم بیام ؟ بازم منو میبخشی ؟

خدا گفت : و من یغفر الذنوب إلا الله به جز من کیه که گناه ها رو میبخشه ؟ ( آل عمران / 135 )

مونده بودم چی بگم توی دلم سوال داشتم که چرا بعضی از بنده ها الان دنبال همه چیز هستند جز خدا که

خدا گفت : ألیس الله بکاف عبده ؟ آیا من برای بنده هام ( در همه امور ) کافی نیستم ؟ ( زمر / 36 )

گفتم : در برابر این همه مهربونیت چیکار میتونم بکنم ؟

خدا گفت : ای مومنین ! من را بسیار یاد کنید و صبح و شام تسبیحم گویید . من با فرشتگانم بر شما درود می فرستم تا شما را از تاریکی ها بسوی نور بیرون آورم ، و من نسبت به مومنان مهربانم ( احزاب / 41-43 )

 


نظرات شما عزیزان:

پرینازززززززززززززززززز
ساعت8:08---11 تير 1391
سلام داداش ارمین خوبی منو شناختی؟ دیگه بهم سر نمیزنیاااااااااااااا

tabasom
ساعت21:12---30 ارديبهشت 1391

slm
dadash jonam vaghan ali bod to in hale badam mesle ye ghorse aram bash bod merc
khosh halam bahat ashna shodam



heliya 
ساعت10:11---13 ارديبهشت 1391
پپخخخخخخخخخخخخخ!!

سلامممممممم داداشی خوبی؟؟تبریک میگم وبلاکتون خیلی خوشمله


سعید
ساعت22:47---19 بهمن 1390
وقتی اسیر سکوت میشوم



قلمم آبستن جملاتیست که



در ابهام خیالی سردرگم ناخن بر صدایم میزند



صدایی که طعم گریه میدهد و خموش می نالد



نگاهی که خفه خون میگیردرانتظار نگاهی



که میماند در انتهایش سراغ هیچ..


نفسی
ساعت18:50---15 بهمن 1390
وبلاگ خیلی خوشگلی داری داداش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, توسط آرمین

پیج رنک

دانلود آهنگ